•                  "Z matmą radę sobie dam, 

                               bo w Kahoota gram"

           

                   Głównym celem innowacji „Z matmą radę sobie dam, bo w Kahoota gram” jest nauka matematyki przez zastosowanie nowoczesnych środków technologii informacyjnej – uczniowie będą się uczyć matematyki w nowatorski sposób z wykorzystaniem różnych środków informatycznych, tj: tablica multimedialna, komputer, tablet, telefon komórkowy, aplikacja Meesenger, platforma Kahoot.

                   Powtarzanie i utrwalanie zagadnień matematycznych wykorzystując do tego telefon komórkowy, komputer lub tablet może okazać się ciekawą alternatywą dotychczasowego wykonywania zadań. Praca na platformie pozwala uczniom przez grę, zabawę, rywalizację uczyć się, a nauczycielowi na sprawdzanie bieżącego poziomu wiedzy i dostosowywanie  metod pracy na lekcji do poziomu umiejętności klasy. Dzięki krótkiemu testowi i natychmiastowym wynikom nauczyciel wie co jeszcze trzeba wyjaśnić, powtórzyć i przećwiczyć.   To przyczyni się do większego zainteresowania uczniów matematyką, uczyni z niej przedmiot bardziej dla nich przyjazny. Program innowacji zakłada również możliwość stałego kontaktu pomiędzy uczniami i nauczycielem przez wspólną grupę w aplikacji Messenger. Dzięki tej innowacji chciałabym, aby matematyka wydała się uczniom nauką ciekawą i przyjemną, żeby nie tylko zdobywali wiedzę, ale również umieli się nią bawić. Umożliwi ona także lepsze przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty. 

           

          nauczyciel matematyki

          mgr Malwina Wodzyńska


          Innowacja pedagogiczna  - Jesteśmy

          Eko...czyli 5 wyzwań ekologicznych z TIK''